Župnija Celje – Sv. Danijel

Oznanila 30. nedelje med letom

Kategorija :Oznanila Vsi

»Nismo ustvarjeni za udobje, ampak za veličino!«
Okolje nas večkrat spodbuja, da pogosto iščemo zgolj golo udobje, a kot je rekel Benedikt XVI.: »Nismo ustvarjeni za udobje, ampak za veličino!« Veličino? Ja! Bog Te je želel in želi, da bi bil/a zares srečen/ a in ljubljen/a. Od našega življenja želi nekaj velikega, ne le čakanja na pokoj temveč, da bi živeli v polnosti že tukaj in zdaj ter po smrti prišli v Nebesa. Ja, mi vsi, to nam želi! Svetost tako nikakor ni le za posebne izbrance, kot poudarja tudi II. Vatikanski koncil, še posebej v Dogmatični konstituciji o Cerkvi: »Vsi kristjani … so poklicani k polnosti krščanskega življenja in k popolni ljubezni.« Kako naj danes živimo svetost? Bistvo svetosti ni, da delamo mnoge in izredne stvari, temveč, koliko ljubezni do Boga in bližnjega vložimo v delo samo; Ne v opravilo soseda, temveč v opravilo »sivega vsakdana«: npr. vstanem takoj ko zvoni budilka, Bogu izročim dan, naloge v službi, doma ali v šoli, delam profesionalno in po svojih najboljših močeh, do vseh se trudim biti prijazen … Skratka se borim za najboljše in se trudim ljubiti. A kaj, ko mi tolikokrat spodleti? Zato naj ne mine dan, da se ne bi spomnil/a na Njega – Boga! On ti da moč, da boš lahko prijazen tudi do tebi najbolj neprijetne osebe, On ti da potrpljenja … Prav On nam nenazadnje svetost tudi daje. Naj nam padci ne odvzamejo volje. »Ni ti spodletelo, le pridobil si novo izkušnjo. – Nadaljuj! Ker začnejo lahko vsi; vztrajajo pa svetniki. In čem je skrivnost vztrajnosti? V ljubezni. – Zaljubi se in ne boš “Ga” zapustil.« (Sv. Jožefmarija) In hitrejša pot do svetosti, biti v vsem podoben Jezusu Kristusu, je vsekakor, če se utrdimo v redni vsakodnevni molitvi – pogovoru z Njim, ki nam bo okrepil voljo, dal novih navdihov in prave Ljubezni. Še enkrat ponovimo z zaslužnim papežem enkrat: »Nismo ustvarjeni za udobje, ampak za veličino!« Naj nam pri naši borbi za veličino, za osebno svetost pomaga priprošnja vseh svetnikov!
Matic Lesjak, kpl

PRAZNIK VSEH SVETIH
V petek na slovesen in zapovedan praznik Vseh svetih bodo poleg nedeljskih maš ob 15h molitve za rajne in blagoslov grobov na mestnem pokopališču in tudi na Golovcu. Ob 17h bomo v stolnici molili za vse naše rajne rožni venec. Pridružite se!

SPOMIN VSEH DUŠ V VICAH
V soboto na dan spomina vseh duš v vicah bomo z molitvijo posebno povezani z vsemi našimi rajnimi, ki so še potrebni naše molitve. Prav zaradi tega bomo pri vseh sv. mašah zanje molili. Sv. maše bodo v stolnici ob 7h, 730 in 18h;;Marijina c. ob 8h;;Maksimilijanova c. ob 9h in 930

NEDELJA HVALEŽNOSTI IN DOBROTE
Naslednja nedelja je zahvalna, ko se kristjani še s posebno hvaležnostjo zahvaljujemo Bogu za vse, kar nam skozi vse leto podarja. Naša zahvala pa ne bo popolna, če bomo mislili le nase. Hvaležni, da imamo vsakdanji kos kruha, moramo misliti na vse tiste, ki ga nimajo, na vse, ki živijo v stiski. Zato Karitas Celje prosi, da bi se na zahvalno nedeljo s svojo dobroto spomnili vseh, ki so v stiski. Svoje darove (hrano, pridelke, pa tudi denarne pripevke) lahko prinesete kar v cerkev na prostor, ki bo za to pripravljen, v zakristijo ali v župnišče ali pa kar na sedež Karitas.

ZARADI PRAZNIKOV ODPADE OBHAJANJE PRVEGA ČETRTKA, PETKA IN SOBOTE RAEZEN : NOČNO ČEŠČENJE NAJSVETEJŠEGA ZAKRAMENTA
V petek, 01.11.2019, od 21. ure, do sobote, 02.11.2019, do 7. ure, bo potekalo nočno češčenje Najsvetejšega zakramenta. Nočno češčenje se bo ob 21. uri začelo z molitveno uro k Božjemu usmiljenju. Cerkev bo od 22. ure dalje zaklenjena. Menjave nočnih častilcev pri stranskih vratih so predvidene ob 22., 23., 1., 3. in 5. uri. Prijave niso potrebne. Vsi lepo vabljeni!
Lepo vabljeni, da postanete stalni častilci evharističnega Jezusa. Nove častilce še posebej potrebujemo: ob ponedeljkih od 13. do 14. ure in ob petkih od 19. do 20. ure 031 209 962, cescenje@gmail.com

ZAKONCI JUBILANTI
Na zahvalno nedeljo se bomo ob 10. uri pri sv. maši zahvalili tudi za dar zakonskega življenja vseh tistih, ki v tem letu obhajajo okrogli jubilej zakonske zveze. Zato vsi, zakonski jubilanti lepo povabljeni, da obnovite svoje poročne obljube. Po sv. maši ste vabljeni tudi v župnijske prostore, kjer bomo tudi nazdravili. Skupnost bralcev dobre knjige: Naše naslednje srečanje bo v torek, 26.11.2019, po večerni sveti maši v župnišču. Izmenjali si bomo misli o prebrani knjigi Poslušni sin, ki jo je napisal Laurent Seksik.

ROMARSKI IZLET OPATIJSKO – STOLNEGA PEVSKEGA ZBORA
S stolnim zborom smo se na misijonsko nedeljo, z družinami odpravili na izlet/romanje v Marijino Celje na Goriškem. Na pot smo se odpravili že zgodaj zjutraj in ob spremljavi krasnega sončnega vzhoda, dočakali mejo z Goriško, kjer nas je pozdravila nizka oblačnost in rahlo pršenje. Po maši v cerkvi sv. Zenona in Marijinega imena, pri kateri smo sodelovali s petjem, smo stopili v dež in od obljubljenega razgleda, kljub zavidljivi nadmorski višini 677m, ni bilo nič. Malce žalostni smo se z našo »vodičko«, domačinko ga. Cvetko, ki je pomagala vse organizirati, odpravili v vas Britof, kjer smo imeli kosilo in kjer smo si ogledali cerkev sv. Kancijana, ki je bila postavljena za tamkajšnje pastirje v letu 1505. Glavni gotski oltar krasi 10 svetnikov, nad katerimi je kronana Marija. Očitno je naše vztrajno zvonjenje z dvema zvonovoma v njenem zvoniku, pomagalo pregnati oblake, saj nas je pot, ki nas je vodila naprej po slemenu Kolovrata, nemalo presenetila. Sonce, ki smo ga z dobro voljo (in zvonjenjem) priklicali, nam je odprlo pogled na prekrasne, jesensko obarvane griče, dolinice, vinograde in polja. Nemalo oh in ah vzklikov je bilo slišati po avtobusu in tudi primerjavi (umestni) s Toskano se ni bilo mogoče izogniti. S soncem obsijana pot nas je pripeljala do razglednega stolpa Gonjače, kjer smo le dočakali razgled na vse strani neba. Od bližnjih hribov, do sosednje Svete Gore, pa vse do Italije. S prekrasnimi podobami v srcu smo se odpravili proti domu. Na poti smo naredili še krajši postanek v Ajdovščini, da nismo vseh dobrot, ki so jih spekle vse pridne roke, pripeljali nazaj na Štajersko. Aleksandra Košir,